pátek 24. července 2015

Summer must have



Bez čeho bych se neobešla toto léto? Kvalitní opalovací olej Avène patří mezi mé nejoblíbenější úlovky tohoto léta. Rychle zasychá, pleť je po něm vyživená a příjemná. Pestrobarevný náhrdelník už mám dva roky jako památku na letní festival Sziget, je z Bershky. Slamák jsem si koupila na líbánkách na výletě ve Florencii v místním stánku asi za pět euro :) 

K letnímu líčení patří nepochybně kvalitní bronzer, přesně jako od Too Faced. Smícháním tří barev dosáhnete přirozeného odstínu. Zrcadlové kulaté brýle mám z mého oblíbeného obchodu Forever 21. V drogerii jsem objevila tenhle malý zázrak - kokosový olej na roztřepené konečky. Mým oblíbeným módním časopisem je německá Jolie. Najdete tam spoustu barev, nových trendů a mnoho dalšího.



Krém na ruce mi vždycky připadal jako zbytečnost, ale v mých 21 letech se mi ruce začly promněnovat v poušť. Krém na ruce od Body Shopu s růží působí okamžitě - vyživuje a hned zasychá. Dalšími oblíbenci pro toto léto jsou: krémová rtěnka od Clarins (odstín Parisian Pink), lak na nehty O.P.I. v temně červené, osvěžovač vlasů po bujaré party Alverde

Žádné komentáře:

Okomentovat