středa 22. července 2015

Garden party







Dnes jsem zvolila na garden party nový účes (pokus o) boho - francouzské copy. Na léto je to naprosto ideální, protože vám vlasy nelezou do očí. Fotila jsem se v tomhle úžasném kaftanu, který jsem pořídila v Abercrombie. 



Áčkové džínové sukni jsem dlouho odolávala, ale nakonec mě tenhle styl pohltil. Přijde mi, že je to tak vždycky. Ať už přišli do módy legíny nebo zvonáče, vždycky na začátku nevěřícně kroutím hlavou, a pak se do toho stylu úplně zamiluju. Je to paradox. Pomalu ale jistě se začínám připravovat na Letní filmovou školu v Uherském Hradišti a Sziget, nemůžu se dočkat :) A jak si užíváte léto vy?






Kaftan: Abercrombie, Sukně: Mango, Tričko: Pimkie, Rtěnka: Calvin Klein, Tvářenka: Too Faced, Make-up: CC krém Clinique, Oční stíny: Burberry


Žádné komentáře:

Okomentovat