pátek 16. srpna 2013

Sziget





Ahoj! Omlouvám se, že jsem nenapsala tak dlouho, ale byla jsem na nejlepším místě na světě - na Sziget festivalu! Bylo to podruhé, co jsem tam byla a doufám, že tam budu jezdit každý rok! :)
Nicméně jsem si koupila tenhle miloučký krátký top, miluju tenhle holčičí look. Přidala jsem k tomu chlapecké džíny a moje oblíbené boty. Mějte se :)


Hi babes! I'm sorry that I didn't write there for long time, but I went to most awesome place in the world - Sziget festival! It was my second time there and I think I'll go there every year, I hope! :) 
Anyway I bought there this lovely crop top and I love the girly look. So I add boyfriend jeans and my favorite boots. Take care :)









                                                             Jeans: Zara
                                                 Boots: Mango







Žádné komentáře:

Okomentovat