úterý 11. srpna 2015

How to be happy



Dlouhou dobu jsem se teď cítila ve stresu. Vedení hudebního klubu a pořádání koncertů na západě Čech pro mě bylo přece jen velké sousto. Pořád jsem byla smutná a nešťastná z jakékoliv maličkosti, co se nepovedla. Když se mi povedla zkouška na mé škole, mávla jsem nad tím rukou a nedokázala jsem se z toho radovat, ale když se jsem zkoušku neudělala, byla jsem na sebe naštvaná ještě týden. 

Jednou jsem vstala a rozhodla jsem se: Buď budu pořád naštvaná a smutná nebo se prostě rozhodnu být šťastná. Je to vážně jednoduché. Jde jen o to, jak se ráno rozhodnete cítit - šťastně a vesele nebo vystresovaně? Neexistuje žádná definice štěstí a to je pro mnohé lidi matoucí. Lidé jsou šťastní, protože se tak rozhodli se cítit, ne proto že mají hodně peněz, jsou zdraví, nebo mají skvělé přátele.  

Rozhodla jsem se, že teď už ale chci být jiná. Možná i tím, že Ondřej je věčný optimista a vidí ve všem a všech jen to dobré. Vždycky mi říká, když si na něco stěžuju: "Podívej, kolik věcí se ti dneska povedlo, kde všude jsme byli, co jsme hezkého prožili a ty jseš smutná z jedné věci, co se nepovedla." 

Od mého uvědomění si štěští se nepřestávám usmívat a hlavně na vše říkám ANO! Pamatujete si na takový hollywoodský biják Yes men? Byl to jeden z mála hvězdných filmů, který měl myšlenku. Už dlouho jsem nad tím přemýšlela:  Skutečně to funguje? Kladná odpověď mě posune někam dál? Je to tak. Vůbec si neuvědomíte na co všechno říkáte, ne, já nevím, mě se nechce, já na to nemám, to pro mě není. Můj život se změnil v totální horskou dráhu, která je ale mnohem zábavnější a přínosnější než co jsem kdy zažila. Žijte svůj život.



Top: Zara, Sukně: Mango, Sandálky: Onyx


Žádné komentáře:

Okomentovat